Vad söker du?

Retur/reklamation

Vid retur av oanvända varor i obruten förpackning görs ett returavdrag på 25%. Vid retur / reklamation av gods skall följande steg vara gjorda:

  1. Fyll i returformuläret nedan
  2. Ni erhåller en bekräftelse på insänd reklamation innehållande ett reklamationsnummer
  3. OBS! Ny adress - Från och med 2021-09-01 hanteras våra reklamationer i Växjö.
    Märk godset väl synligt med erhållet reklamationsnummer och sänd det till:
    Debe Flow Group AB
    Rådjursvägen 9
    352 45 Växjö
     

Ni erhåller normalt sett reklamationsbekräftelse med utlåtande inom 2 arbetsdagar från när godset mottagits på verkstaden i Sundbyberg 

Skapa retur / reklamation

Reparation/Service
Felsökning
Felleverans
Debe Express service
Garantianspråk*

Returnerat gods


Ja
Nej


Jag godkänner att Debe hanterar min data enligt integritetspolicyn.